Då har den andra veckan på praktiken dragit igång.
Går himla bra om jag ska vara ärlig.
Men allt blir så mycket bättre om det är fint väder..
Igår regnade det mer eller mindre hela dagen,
Igår regnade det mer eller mindre hela dagen,
speciellt när vi satt på hästryggen första passet.
Såg nog mer ut som en dränkt katt än människa.
Förutom att vi red i två dm gyttja gick det väldigt bra.
Har börjat hitta knapparna på den 9 åriga fuxen, Exet.
Har nästan ridit honom varje dag sen vi börja, det gillas.
Efteråt blev det en tur i skogen på Bella, även det gick bra &
Efteråt blev det en tur i skogen på Bella, även det gick bra &
de blev något möra i benen efter all arbete i backar.
När hästarna var ute & fått mat åkte vi vidare mot Stenestads hästklinik.
Ett av årets föl skulle till specialist hovslagare då den var inåttåad på båda fram.
När hästarna var ute & fått mat åkte vi vidare mot Stenestads hästklinik.
Ett av årets föl skulle till specialist hovslagare då den var inåttåad på båda fram.
Fölet sammabeta bra & inom kort var jag äntligen hemma i Stehag.
Idag åkte vi på träning med Agnes 5 år & Bella 7 år.
Idag åkte vi på träning med Agnes 5 år & Bella 7 år.
Red fram Bella undertiden Helena hoppa Agnes.
Tillbaka i Billinge gjordes stallsysslor, då jag sedan åkte hem.
Andreas <3
Andreas <3
/ HC
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar