söndag 31 oktober 2010

29 Oktober Öppet hus


Dagen började med att jag åkte till min underbara pojkvän &
ladda upp batterierna inför eftermiddagens uppvisning.


Idag var det Öppet hus på skolan, många människor & mycket hästar i rörelse.
Jag & Martina inledde showen i ridhuset med en "duellhoppning".
Är ganska nöjd med första omgången, fick några missbedömningar på avstånd
men i största allmänhet gick det bra, sluta med fyra fel.
Under omhoppningen då själva duellen börja,
gick skit bra, hade henne framför hjälperna hela rundan & tappa ingen yttersida.
Hade bra & jämn rytm, fick dock ett stor språng på ett av hinderna.
Annars helt klockrent! :)

Fotograferade även några av skolans hästar inför Evelinas & mitt projektarbete.
Då vi ska göra en hemsidan för skolans hästar.
Kommer sedan finnas på Önnestads hemsida.

Prata även med stallchefen Maria om flytten på söndag & lämna in hyreskontraktet.
YesYes! :)



Martina & Paco, Jag & Preria



Preria








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar