Dagen började med att jag åkte till min underbara pojkvän &
ladda upp batterierna inför eftermiddagens uppvisning.
Idag var det Öppet hus på skolan, många människor & mycket hästar i rörelse.
Jag & Martina inledde showen i ridhuset med en "duellhoppning".
Är ganska nöjd med första omgången, fick några missbedömningar på avstånd
men i största allmänhet gick det bra, sluta med fyra fel.
Under omhoppningen då själva duellen börja,
gick skit bra, hade henne framför hjälperna hela rundan & tappa ingen yttersida.
Hade bra & jämn rytm, fick dock ett stor språng på ett av hinderna.
Annars helt klockrent! :)
Fotograferade även några av skolans hästar inför Evelinas & mitt projektarbete.
Då vi ska göra en hemsidan för skolans hästar.
Kommer sedan finnas på Önnestads hemsida.
Prata även med stallchefen Maria om flytten på söndag & lämna in hyreskontraktet.
YesYes! :)
Martina & Paco, Jag & Preria
Preria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar