måndag 27 december 2010

27 December


Blev ingen shopping i stan idag då jag plugga istället.
Följde med mamma & handla för en stund sen.
Sprang på ett utav Martinas mobboffer, stackaren gick längs väggarna när
hon passera mig. Men hon får ju dock skylla sig själv att hon inte våga
sjunga inför lucia träningen fast hon själv anmält sig. Måste även påpeka att
Martina hade en dålig dag just den träningen, haha :)
Nu ska jag i alla fall gå & duscha, ska nämligen snart åka till älsklingen.
Ska även ha på mig mina finfina ringar jag fick i julklapp från by Kenza :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar