onsdag 26 januari 2011

Sitter just nu & torkar tårar då mina ögon leker pajas?!
Har mindre svullnader på överlocken, känns inte helt normalt faktiskt..
Kom nästan precis hem från danskursen som gick finfint &
i slutet blev det jägardansen, kuuul!
Hade dressyr lektion på Mernick innan idag, fick inga större problem &
där med tycker jag det var en helt okej lektion! Hoppas på att lite sitter kvar
inför Fredag då jag ska rida på Öppet hus. kan ju hoppas att det går vägen.
Igår var det en lång skoldag, för att jämna ut det hela kom min kära pojkvän
& hämta mig senare på kvällen. Det blev kvällsmat, filmtittande & övernattning,
precis vad jag behövde.
Nu ska jag skriva lite Loggbok &
läsa igenom djurskyddsbestämmelser för att sedan inta sängen.
Har sovmorgon till kl tio & det kommer bli så
sköönt att få sova länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar